Monday, April 19, 2010

Macam-macam

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah..lepas jugak aku paper yang pertama untuk final aku sem ni..aku syukur sebab sem lepas final pun aku x dapat amik..tapi,lupakan saja..benda dah jadi,takdir..macam kawan aku cakap,there's always a reason for what happened..

1. Aku dah delete akaun FB..menurut dia ni,orang yang xde FB adalah orang yang cool..so,aku dah termasuk dalam orang yang cool la,sekali dengan seorang budak lelaki yang tidak pernah berangan menjadi perempuan..ade suara-suara sumbang cakap aku ikut syamim delete FB..korg ade mulut,cakap je la..aku xleh pn nk tutup mulut korg..aku delete akaun FB sebab aku menyampah,bosan giler babi..tambah-tambah masa study week..tengok kat home FB aku,shoutout stres,tgh stdy..bagi aku,orang-orang camni memang lame giler babi..kau stres blaja,g la wat something yang x wat kau stres..xpun ngadu r kt Yang Maha Kuasa..igt orang yang komen 2 bleh tolong bagi ilmu kt kau ke??..kau nk study,study je la,asal nk post kat FB plak??ermm..orang memang macam-macam..patut la dunia ni warna-warni..full with colors..sori klu ade orang terase..aku x tuju kat sape-sape..tapi orang-orang camni la wat FB jadi x cool..korg nk marah??pedulik ape aku..ade aku kesah??malas aku nak layan..even aku dh xde FB,tapi aku ade FM..tiap-tiap hari bleh main..sape-sape yang penah main,tau r FM 2 ape..

2. Sem depan,aku plan (plan je la,comfirm nye xtau lagi) nak g penang..sape nk ikut??lubuk 2..lubuk makanan,lubuk kasut,lubuk baju..aku xde kete,so,aku tuju kat sape-sape yang ade kete je la..nak ikut,jom..xnk ikut,sudah!!..tapi aku lagi prefer g dengan THE WHITE WiDoW..tapi xtau owner THE WHITE WiDoW nk g ke x..klu nk g,servis baik punye,and we're off to penang!!xde kete,bas pun boleh!!

3. Aku1:Babi,selipar crocs gua dh tercabut die punye trademark kt tumit..
Aku2:Padan muke kau..sape suh g beli tiruan punye??
Aku1:ori mahal der..lagi pun memang terpaksa..selipar nike thong merah hitam aku dah putus..sayang wooo..setahun lebih selipar 2 berkhidmat untuk aku..bukan aku je,bapak aku pun penah pakai selipar 2 g surau..
Aku2:Lain kali,beli la yang ori..x rugi..tgk,nike 2 setahun lebih tahan..
Aku1:Lek dulu der..gua tengah pokai ni..klu ikutkan hati,nk aje gua beli selipar nike yang rm100 2..tapi,nak wat cane,duit tarak..
(Ade sape-sape nk support aku beli selipar baru??Puan Nazira OSC xnk support ke??kite kan dah kenal lama..u kan jage i mase i exam sorg2 ari 2..)

Orait,SUDAH!!mandi la wei..dah nak maghrib ni..xde air kang,susah plak..

My nike thong..sampai titisan darah terakhir aku selamatkan kau..stapler selipar 2..

10 comments:

atiqah baharuddin said...

gambatte ne!!

are jim said...

owh..
tq2..

haziq said...

gler..
mrket gler..
fewwwiittt..
bosan ek fb?? fren da bnyk gler..
bratus2 da..
gler lu.. aku xcecah pn 190..
ari 2 da cecah da..
tolak kau n symim.. da kurng.. isk2..
bli ACG r wei.. chumel..
ungu stylo.. ahaks!!!

mohd fauzan said...
This comment has been removed by the author.
are jim said...

xnk r ACG..
nk nike pe tah..
wane krim,ade bintik2 ijau..
samo'..
jan,klu ikut hati,sume nk beli..
duit je mslh..
xde org nk support plak..
kl aku g sorg2 la wei..
nk hrp dak2 lain..
hmmm...ckp je lebih..

arie said...

sempat2 ORAITTT SUDAH..oo dh delete FB,ptt r..yeye je,tu ini ko maki2.relex2 sudah.org nk post pape pon suma masing2 punye hal & account.ko jgn stress,kang kene tampo ngn diri sendiri.haha

**kemaen korg carut2 babi2 ek,dosa dowh sebut babi mak ak ckp.kalo ak dulu sebelom ckp babi kene sebut contoh. mcm "contoh,babi". tu kre xdosa r,sbb ko bg contoh.haha nxt time sbut contoh dlu,sbut babi mmg dosa.btol mak ak yg ckp.xtau r klo mak ak tipu ak dulu.

are jim said...

ko pn nk bangkang aku..
ko terase ek??
aku x tuju kt sape2..
laa,aku nk bangkang ke,nk sokong ke,masing2 pnye pndpt r..
ko sokong la org yg aku bangkang 2..
stres plak aku..
kn aku dh ckp,aku mls nk lyn..
baik aku delete je fb aku..

mohd fauzan said...

spe2 -
maaf, ak xptot carut
xbek pnye
mlut sy jht
wari mina,.

arie said...
This comment has been removed by the author.
ABU BAKAR @ BURN said...

hahaha... apee aku nie gelak je x memasal, huhu..