Sunday, April 18, 2010

Good Luck My Friends

Assalamualaikum..
Esok,bersamaan 19 April 2010,final exam aku untuk sem 4 ni bermula..oleh itu,saya Mohd Azim bin Abdul Halim,ingin mengucapkan selamat maju jaya untuk semua kawan-kawan aku dan juga kepada siapa-siapa yang amik exam esok..
Doakan kejayaan masing-masing..doakan aku biar aku bleh jawab exam esok,21hb,23hb dan 26hb April..
Orait kawan,gua mau sambung study..siapa-siapa yang ngantuk masa study,jom pekena air masak ais dulu,x pn tea o ais limau ice lemon tea..huah3..

3 comments:

arie said...

mula2 saya,pastu aku..ko ni krisis identiti ek??
hahah sempat tu ngnjeng teh o ais limau ais lemon tea ngn air masak ais..sgt demn di situ. pehal lu?? **sambil angkt kening,gaya pojan**

are jim said...

well..this is my blog..
so,suke ati aku la nk krisis identiti ke ape ke..
haha..
aik,terase ke??
aku x tuju kt sape2..
haha

haziq said...

good luck yang..
;)
hoho..