Monday, April 18, 2011

This is paradise i'm telling ya!

Assalamualaikum..

Giler tak ada mood nak update blog sekarang. Bukan sebab tak ada idea, tapi sebab sibuk sangat-sangat. Tak lain dan tak bukan, PSM@FYP@projek@research. Tak lupa juga test, kuiz dan assignment, biasa lah, pelajar, tak pernah lari dari 3 benda tu.

2 minggu gua sibuk dengan benda-benda tu semua. Giler tak ada life gua dalam masa 2 minggu tu. Pagi petang siang malam hari minggu hujung minggu buat kerja. Celaka.

Sekarang gua kat rumah. Kat kampung halaman tercinta. Hampir seminggu gua kat rumah,PUAS!! Bagi gua, balik rumah memang heaven. Hilang stres gua.

Esok bergerak balik Gambang nan permai.Suck.

4 comments:

atiqah baharuddin said...

x aci x aci!!nak balik gok!!

are jim said...

balik je la..
xdok ore nk maroh..hahah

atiqah baharuddin said...

x leh balik la masalahnye...exam2..huhu

are jim said...

balik la..
amik berkat..
haha