Monday, April 25, 2011

Demam Peperiksaan

Setahun dua kebelakangan ni, sebelum exam, mesti ada ujian kena kat gua. 3 ujian yang gua paling ingat.

Rewind balik tahun 2009, sehari sebelum exam. Masa tu, on the way g masjid, gua jadi pembonceng. Yang gua ingat, pojjaaaaannnnnnn!!! Kebaboom..... Sedar-sedar gua dah kat hospital. Gua skip exam semester tu.

Tahun 2010, seminggu sebelum exam. Gua kena chicken pox. Penuh 1 badan gua. Tak caye, tengok balik post lama gua, siap ada gambar lagi. Seminggu gua bertarung dengan chicken pox. Nak makan, nak mandi, nak tidur, nak study. Last-last gua mandi dengan air kelapa.

Tahun 2011, merangkap semester ni, gua batuk dan sakit tekak. Ni gua syak panas terik jadi punca. Panas terik sampai petang, masuk maghrib ada la mendung sikit, tapi tak pernah hujan lagi sejak gua balik sini rabu lepas. Malam tak payah cakap, tido pun boleh berpeluh.

Hari ini, 26 April sampai 13 Mei 2011, exam gua bagi semester 2, Tahun 3. Doakan kejayaan gua, doakan gua dipermudahkan urusan ketika menjawab soalan.

Dan tidak lupa juga kepada kawan-kawan yang akan, sedang dan telah menghadapi Final Exam, gua doakan kejayaan kita bersama.. Aminn..

8 comments:

haziq said...

2 r.. aku pn ade ujian gak..
asal nk exam je kene study.. exam je study.. ujian btol..
susa r cmni.. mnyk lori lg.. duet pkerja lg..

atiqah baharuddin said...

gud lark bro..hbs exam bile?

Fatimah Ali said...

good luck exam :)

mohd fauzan said...

yg xcden 2kete dgn taxi n tdo msjid 2 pe cte?

are jim said...

haziq,jdnyo ms exam aku tdo la??encik kna buat sampah sndiri..
atiqah,good luck gak..hbs 13 mei..

are jim said...

suha,thanx..good luck gak..
pojan,haah..2 pn ujian gak..kna rewind balik tahun 2008 la..4 ujian beb..

atiqah baharuddin said...

yes...saya habis dulu..hehehe...cuti nie jenei balik..nati hang out sama2..lama giler x hang out ramai2 nie...

are jim said...

bereh..