Monday, March 14, 2011

Reload is Business, and Business is Good

First rule of business, protect your investment.

Sebagai seorang businessman, gua terpaksa ikut rule di atas. Gua harap customer gua faham.

Serentak dengan itu, gua nak buat rule baru.
1. I don't deal with strangers.
2. Hanya sekali sahaja berhutang dibenarkan.
3. Siapa yang ada lekat hutang dengan gua, tidak boleh reload selagi hutang tidak dilunaskan (rujuk rule no 2).

Sekali lagi, gua harap customer gua faham. Bisnes gua kecik aje, gua terpaksa protect gua punya investment. No heart feelings eh??




4 comments:

haziq said...

peh!!! mmber2 pn brkire..
blanje sudae.. haha..
sodokah..

are jim said...

biase la..
sape xnk duit beb..

ABU BAKAR @ BURN said...

jim.. nak topup seratus tapi nak bayar pakai acak bole x?
ahahaha..

are jim said...

x boleh..