Sunday, December 5, 2010

It's dark, it's cold, it's winter..

Perasaan berbelah bahagi apabila perlu mengharungi musim winter di Pasir Mas.. Gembira apabila tido berselimut dan tidak sedar jam sudah menunjukkan tepat pukul 1 tengah hari.. Sedih apabila kat rumah tiada transport dan tidak boleh pegi mana-mana.. Speechless apabila tengok kampung sebelah dah naik air, tapi Kg Banggol Setolona tetap maintain.. Cemburu apabila tengok kawan-kawan lain aktif post entry-entry baru..damn..broadband rumah gua lembap mengalahkan siput..

Gua tak mandi lagi sebab gua tengah tunggu akak gua balik, gua nak pegi menyelam.. Dapat sehelai dua pun jadi la..

(gua rasa macam skema je entry gua kali ni, ke bukan??)

9 comments:

chah~ said...

winter dih.. salji cair turun ko gano? hahha

syamim said...

ore g nyeley bkn bleh sehelai duo tp sekor ko duo ekor belut..iskh wt sup sdak jgk..hahaha

are jim said...

chah,2 kato..
salji cair..
sjuk..
haha..
syamim,2 nyeley lain..
ni nyeley lain..
haha..

ABU BAKAR @ BURN said...

nie nyeley sampai dasar laut jumpe ikan duyung..
bereh r jim, kenal kan kat aku...
ahahahaahaha

mohd fauzan said...

psaan brblah bagi
smada nk jmpe awek sisha o awek rstoran
sbr syg, jgn bia ujan mmisahkn kita
evn abg poligami
abg akn adil
sbr kdua-dua awek abg
ehahahahak
hihu

are jim said...

ade,duyung pendek n gemuk..
mau??haha
jan,aik,dh balik mate??
ke on9 dlm msjid??

atiqah baharuddin said...

tiap2 thun main bnjir..x dop kijo laen ko??haha
eh,onah ajak tbik 26hb nie...jom la..geng2 kt mronggeng...hehe
kroll oyp dia kelik gok..

are jim said...

g mano??

atiqah baharuddin said...

oppss...sori..hok 26hb 2 juz 4 ladies...onah kt nak pi hi-tea kat rnaisance...hehe
nati kt plan arie laen la...cti nie sep2 kt x hang out mna2 lg...jupo pom x...huhu