Saturday, September 5, 2009

1) Siapakah name kawan rapat anda waktu kecil dlu?
kt kg - adli,pe'in,jemimg jepung,jime..
kt skolah - alif,muis,piju,peja,mat juwe,mukmin,iwe din,pako,pok jat..

2) Apakah permainan mase kecik yang anda masih ingat?
main guli,bola bayang,bola kaki tiga,main nusuk,susun tin,wau,gasing,berambat..byk lg..aku x igt..

3) Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?
nate ni,aku nk balik doh..huah3

4) Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?
kwsn rumah aku,dusun getah dkt rumah aku..

5) Apakah cita-cita anda semasa kecil?
rmai yg nk jd doktor,tp aku nk jd pilot beb..haa,kcik pn dh nk berdikari..haha..bleh g merantau negara org..huah3..

6) Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg??
doraemon,shin chan,ninja turtle,semestinye dragon ball,power rangers,masked rider..

7) Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai?
ais pong,kepok bika,super ring,coklat..

8) Nyatakan rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg?
sume dak2 kg aku,dak2 skolah rndah..

9) Apakah gelaran anda semasa kecik?
ajim..simple kn??hahaha

10) Siapa yg mahu ditag?
pojan,s.u.r.i,aziq,acak dak2 rumah q36,n sape2 yg view profile aku ni..

16 comments:

arie said...

haha pilot ek?? ke tukang basuh kapal terbang??

are jim said...

ade ke??
lyn je r..
haha..
kn??
power x aku??
pilot..
tp aku xnk tggl bini lame2..
so,aku nk jd bisnesman la plak..
haha

haziq said...

daymn...
suri?? hohoho..
mu x ley jd pilot..
kene cokek sket je mlatah..
abes kau trtolak stereng ke bwah..
mapuh sume ike..
apppppeeee ni??
hoho..
kau ghabun wane ke ape??
saket mate aku bace blog kau..

RR said...

waa..
setelah sekian lmenye akhirnye en.azim meng-update blognye..
:)

chah~ said...

wow.. "ajim.. simple kan???" wahahaha..
sungguh sshhhommelll!! ahahahahaha

nini said...

kamoo npk shomel~
dgn rmbut efro

are jim said...

org sume pro..
x cm kau..
asyik nk cokek aku je..
haha..
haa..
2 la psl..
cm bes je wat tag..
wat je la..
hehe..
aduii..
kroih..
nik,nti aku wat rmbut afro sgguh la.
haha

nini said...

yakk AZIM...afro ko efro?
gapo doh mu sebut

ABU BAKAR @ BURN said...

daiinnggg.... awekkkk lekkkknneettttnenenenenenenetttt...

pe niee?? hahaha...

mohd fauzan said...

gle r azim

are jim said...

afro nik,afro..
hahaha..
burn..
ko xnk ngaku ade awek..
gler r..
ni seko lg..
aduii..
ph ceroh..

haziq said...

awek lehnet!!!!!!!!
lehnet.. lehnet..

are jim said...

ph ceroh blako..
put..put..puut..
appe ni??

ABU BAKAR @ BURN said...

tu nape putt.. putt.. puttt...?? kentot ye jim..

heii, cemmar la kehidupan

are jim said...

haa..
2 kete polis aziq..
ko xtau burn..
haha

ABU BAKAR @ BURN said...

eleh barricade.. ingat ak x taw r, hahahahaha....